Radim Hanousek Quartet
Radim Hanousek – saxofon, Jan Čarek – zpěv, Radek Bagár – klavír, Jaroslav Panuš - kontrabas
Absolvent bakalářského studia jazzové interpretace na JAMU v Brně Radim Hanousek se aktuálně věnuje kvartetu NOCZ norského trumpetisty Didrika Ingvaldsena (CD NOCZ & Iva Bittová, Hevhetia 2014 a Toys, Toys and Toys, Hevhetia 2013), vlastnímu autorskému projektu Dust in the Groove, experimentálnímu italskočeskému projektu Fábio Delvo quartet, soudobé vážné hudbě (Dunami ensemble, Lucie Vítková, Michal Indrák), spolupracuje s divadlem Husa na provázku, brněnskou filharmonií, podílí se na řadě dalších jazzových (Cotatcha Orchestra, mezinárodní bigband BOB, MulliGang) i nejazzových projektů (Martin Chodúr, Jana Orlická, Hana Robinson, hudba pro audioknihy Albatros, divadlo Feste a D'EPOG). V roce 2011 vystoupil na TEDx Praha s Mariánem Friedlem. S hudebně tanečním improvizačním projektem Mokré ruce v září 2013 vystoupil na mezinárodním Moving Sound festivalu v New Yorku.Jan Čarek je mladý zpěvák, kytarista a bandleader zaměřující se na taneční swing a volální jazz. Vybudoval projekty Django Jet, Heart of Dixie či Django Sisters and their boyband, které pravidelně hrají na prestižních festivalech ve střední a západní Evropě. Díky aktivní spolupráci se studenty a absolventy Katedry jazzové interpretace na JAMU mají jeho projekty špičkovou kvalitu a značný přesah do jazzu. Sám se aktivně věnuje modernímu vokálnímu jazzu. Mezi jeho učitele patří jihoafrická Melanie Scholtz a především jazzovou Grammy ocenění New York Voices, za kterými dojíždí do spojených států na workshopy.
Virtuózní klavírista Radek Bagár st. kombinuje elementy jazzu, soulu, latiny a romské hudby do originální stylové mozaiky. Spolupracuje s Idou Kellarovou, patří k vyhledávaným jazzovým sidemanům, mimo jiné je členem tria Gabriely Kolčavové.
Jaroslav Panuš (kontrabas) je jedním z nejžádanějších a nejvytíženějších brněnských kontrabasistů a baskytaristů (hru na kontrabas ostatně vystudoval na kroměřížské a brněnské konzervatoři u profesorů M. Gajdoše a P. Klečky). Na cimbál začal hrát v deseti letech v LŠU pod vedením M. Vlasákové a poté prošel folklórními soubory Javorníček, Javorník, Portaš a jinými.V současné době vyučuje hru na cimbál v ZUŠ J. Kvapila v Brně. Má pověst výborného rytmického hráče s pestrým rejstříkem hudebního materiálu z řady folklórních oblastí, což odpovídá jeho bohatým zkušenostem se souborovou hrou (CMFČ, Cimbal Classic, BROLN, Hradišťan…), navíc se nebrání experimentálním exkursům za hranice lidové hudby. Jeho hudební profil nejlépe vystihuje charakteristika „universál“: po dlouholetém působení ve folkgrassové skupině Trní dnes hraje například s novoakustickým K+K Bandem, ve folklórně inspirovaném sdružení Jiřího Pavlici Talant, v jazzovém Max Bandu, příležitostně alternuje v hudebních sestavách doprovázejících divadelní inscenace a je také vyhledávaným studiovým hráčem.